استارباکس پس از فروش نوشیدنی های تعطیلات از دست دادن بخار ناامید می شود

تاریخ: 1/26/2018 1:00:36 AM +00:00

اخبار جهان

ترجمه شده توسط سایت خبری تلکسیران - جهان

اخبار سیاسی

 رویترز از سوی Starbucks Corp SBUX O روز پنج شنبه هشدار داد که رشد فروش جهانی کافه در سال 2018 در پایین ترین حد پیش بینی خود قرار خواهد گرفت که بعد از تعطیلات نوشیدنی ها با مشتریان ایالات متحده در طول یک دوره سه ماهه بمب گذاری شده، درصد پس از اعلام 75 75 75 پس از بسته شدن در 60 55 در مدیران شرکت های تجاری به طور منظم تایید کرد که استارباکس که گاهی اوقات فروشگاه ها را از طریق خیابان ها از هم جدا می کند، برای فروش قهوه و افزایش رقابت از طرف فروشندگان قهوه با قیمت پایین و کم هزینه، در کالیفرنیا در کالیفرنیا تنها دو درصد در سه ماهه اول به پایان رسید 31 دسامبر افزایش یافت، زیرا مشتریان غذا را به سفارش های خود اضافه کردند تعداد بازدیدکنندگان کافی نبود. تحلیلگران مورد بررسی شرکت تحقیقاتی Consensus Metrix انتظار داشتند فروش 3/3 درصد افزایش یابد. پیشنهادات و کالا با مشتریان ما به عنوان مدیر برنامه ریزی شده رونق نمی یابد جین کوئین جانسون در یک کنفرانس تلفنی با تحلیلگران گفت: "استارباکس" نوشیدنی های مستهجن با طعم های مختلف مانند چتر نان پرلین لاته و شیرینی زنجفیلی Latte و همچنین کارت های هدیه، کیک های قهوه و جعبه های هدیه چای و خرس های عروسکی را برای خرید خریداران تعطیلات جانسون نیز ناکام ماند فروش مشابه همان فروشگاه ها در یک حرکت مداوم به سمت خرید آنلاین از فروشگاه های آجر و ملات و همچنین کاهش علاقه مشتری به ساعت بعد از ظهر و شب است. Starbucks گفت: در حال حاضر انتظار می رود 2018 رشد جهانی فروش همان فروشگاه در پایین پایان نمایش قبلی خود را از 3 اسکات مون، 5 درصد سهامدار ارشد مالی، گفت که این شرکت همچنان به بهبود عملکرد خود با حذف محصولات حاشیه نویسی و ناکارآمد از لابی های فروشگاه و خروج از کسب و کارهایی که به طور معناداری به فروش و سود کمک می کند، همچنان ادامه دارد که استارباکس با بسته شدن خرده فروشی های تانا فروشگاه ها و فروش نام تجاری چای Tazo خود را نیز در بر دارد تنگناها که ممکن است اتفاق بیفتد، زمانی که کاربران از برنامه تلفن همراه پیشرو خود، سیل کافه ها را با سفارشات پر می کند. عملکرد فروش و چشم انداز فروش مشابه، افزایش سود را تحت تأثیر قرار داد. Starbucks انتظار دارد که از کاهش مالیات شرکت های آمریکایی کاسته شود. Starbucks پیش بینی درآمد سال 2018 خود را به طیف وسیعی از 2 48 تا 2 53 برای هر سهم به استثنای موارد 2 تا 30 به 2 33 برای هر سهم قبلا ما معتقد است که استارباکس انتظار دارد نرخ مالیات غیر موثری در سال 2007 به 26 درصد برسد و تقریبا 7 امتیاز کمتر از پیش پیش رفته است. رشد چین Starbucks به رشد چین تبدیل شده است برنامه ریزی برای بیش از سه برابر بیش از 3،000 فروشگاه خود را در طول یک دهه اخیرا افتتاح شد یک ویترین عظیم Reserve Roastery در شانگهای چین فروش همان فروشگاه تا 6 درصد افزایش یافت و شرکت rsquo s کسب 1 300 فروشگاه در چین درآمد خالص در سه ماهه افزایش به 25 میلیارد و یا 1 57 در هر سهم از 751 8 میلیون و یا 51 سنت در هر سهم سال پیش اما برای آن زمان سرمایه گذاران می خواهند جانسون که هنوز هم توسط سلف خود و رئیس فعلی اجرایی هوارد اشولتز تحت تاثیر قرار گرفته است تا رشد بیشتری را در بازار داخلی Starbucks rsquo با حدود 14000 فروشگاه داشته باشد. سهام در مقایسه با سال گذشته، 3 درصد افزایش یافته است، در مقایسه با سود 44 درصدی در McDonald rsquo S Corp MCD N گزارش گزارش های اضافی توسط Nichola Groom در لس آنجلس در حال ویرایش توسط Rosalba O BrienOur Standards The Thomson Reuters Trust Principles