فورد اعتراض می کند که افزایش قیمت فلزات باعث افزایش سود می شود، رقبا ناامید می شوند

تاریخ: 1/24/2018 2:03:49 PM +00:00

اخبار خودرو

ترجمه شده توسط سایت خبری تلکسیران - خودرو

اخبار سیاسی

DETROIT رویترز هنگامی که فورد موتور شرکت FN گزارش های چهارم ماه آینده خود را در روز چهارشنبه بعد از ظهر گزارش می دهد، انتظار می رود که هزینه های افزایش فلزات به سود برسد، حتی رقبای خود نیز می گویند که آنها مشکل را تحت کنترل دارند. قیمت آلومینیوم در سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است و نزدیک به 11 درصد از 11 دسامبر قیمت فولاد در سال گذشته به بیش از 9 درصد افزایش یافته است. فورد آلومینیوم خود را در وسایل نقلیه خود از رقبای خود استفاده می کند. آلومینیوم سبک تر است اما گران تر از بسته شدن فولاد در 229 دلار در هر تن در روز سه شنبه CMAL3، هر تن 0 91 تن متریک HRCc1 دولت جمهوری خواه جمهوری دانیل تامپو، رئیس جمهور ایالات متحده، این است که آیا تعرفه ها را برای فولاد و آلومینیوم وارد می کند که می تواند قیمت ها را حتی بالاتر افزایش دهد؟ فورد پیش بینی می کند که درآمد ناامید کننده برای 2017 و 2018 در هفته گذشته گفته می شود هزینه های بالای فولاد آلومینیوم و دیگر فلزات و همچنین نوسانات ارز می تواند به شرکت 6/1 میلیارد دلار در سال 2018 سهام فورد بدهد باب شانکس مدیر ارشد مالی فورد، تحلیلگرانی را در یک کنفرانس در دیترویت هفته گذشته گفت که در حالی که این شرکت از قیمت کالاهای پایین قیمت در سال 2016 بهره مند شد، قیمت های فولاد در حال افزایش است که در حال حاضر علت اصلی هزینه های بالاتر بوده است. خودروسازان بارها و بارها به ارزهای خارجی به عنوان یک خودروی ارزان قیمت برای برخی کالاها متکی هستند اما اکنون در جهت مخالف قرار دارند تا کار کنند. سخنگوی فورد افزود که خودروساز همچنین از ترکیب هشدارهای قراردادها و شاخص های خرید تحلیلگران صنعت استفاده می کند اشاره به افزایش قیمت آلومینیوم در مقابل قیمت فولاد را به عنوان دلیل قابل قبول برای مشکلات فورد rsquo، به خصوص از آن است که استفاده از فلز فلز گران قیمت نسبت به دیگر خودروسازان بزرگ ldquo هنگامی که شما نگاه کنید به فورد در زمینه اتومبیل های دیگر آلومینیوم درایوهای زیادی جف شوستر، معاون ارشد ارشد، گفت: حجم آنها و من فکر می کنم که دلیل اصلی افزایش هزینه ها است از نظر پیش بینی در مشاوره خودرویی LMC Automotive سایر خودروسازان عمده دیگر می گویند هزینه های کالای افزایش هزینه ها بسیار مشکل نیست. در هفته گذشته خودروهای Detroit نشان می دهند که خودروی فیات کرایسلر خودرو NV، رییس اجرایی FCHA MI سرجیو Marchionne، راهنمایی های سود خود را برای سال 2018 تکرار کرد پیش از این در مورد موضوعات مختلف، اما قیمت فلزات را ذکر نکرده بود. شرکت جنرال موتورز GM N در هفته گذشته به طور چشمگیری از سود دریافت کرد و به موضوع اشاره نکرد. ما تغییرات در هزینه های مواد اولیه را به عنوان چیزی که قابل کنترل است می بینیم. سخنگوی GM گفت: یک ایمیل سخنگوی Volkswagen AG VOWG_p DE گفت که در حالی که خودروساز آلمانی اعلام کرده است انتظار دارد که قیمت مواد خام بالاتر در سال 2017 افزایش یابد، هزینه های دیگر را به بیش از جبران هزینه ها کاهش خواهد داد. هنگامی که در مورد هزینه های افزایش پرسیده شد، یک سخنگوی جگوار لندروور TAMOJL UL با توجه به افزایش نوسانات قیمت مواد اولیه، کارخانه های تولیدی بزرگترین کارخانه های تولیدی را با همکاری نزدیک با ما انجام می دهند فورد در سال 2014 دچار آسیب دیدگی صنعت خودرو شد و در حال حاضر نسل جدید کامیون F 150 را با تراکم 700 پوند وزن 318 کیلوگرم از وزن خود افزایش داده و اقتصاد سوخت را افزایش داده است Ford rsquo s F بزرگترین مقیاس استفاده از آلومینیوم در خودروی با حجم بالا در صنعت خودرو بود و نیازمند یک سطح ریسک پذیری تکنولوژیکی بود که به ندرت در بین خودروسازان دیترویت دیده می شد. GM و FCA هر دو بیشتر با فولاد در مدل جدید کامیون های ناقل nL1N1P71MV فورد همچنین از مقدار زیادی از آلومینیوم در برخی از مدل های SUV کم حجم استفاده می کند اما کامیون های وانت های F را برای دهه ها به فروش می رساند. در سال 2017 ایالات متحده آمریکا تقریبا 900 هزار فروند فروخته است که نزدیک به 35 درصد از Ford rsquo فروش کل فروش ایالات متحده ldquo این خودروها بسیار سودآور است اما یک افزایش قیمت قیمت های آلومینیومی به آن سود می بخشد rdquo گفت: سام معاون فیورانا از راه حل های AutoForecast اما مایکل رابینت مدیر عامل خدمات مشاوره خودرو در IHS Markit گفت: من فکر نمی کنم فکر کنم فورد یکی از مواردی است که در اینجا می بینید. کل صنعت در حال افزایش هزینه های کالا است و من فکر می کنم فورد فقط انتخاب کرده است تا آن را برجسته کند رابینت گفت: گزارش دهی توسط نیک کری در حال ویرایش توسط استانداردهای جفری بنوکئر اصول اعتماد Thomson Reuters