منحصر به فرد: بوئینگ مایل به حفظ سهم طلای برزیل در قرارداد Embraer است

تاریخ: 1/18/2018 9:24:38 PM +00:00

اخبار جهان

ترجمه شده توسط سایت خبری تلکسیران - جهان

اخبار سیاسی

برزیله رویترز شرکت بوئینگ بنیاد ناتو در حال تلاش برای غلبه بر اعتراضات نظامی ارتش برزیل به پیشنهاد پیشنهادی خود با Embraer SA EMBR3 SA با گزینه هایی است که حقوق وتو حقوقی را در اختیار دولت قرار می دهد و برای برنامه های دفاع خود از برنامه های دفاع حمایت می کند. به گزارش خبرگزاري رويترز، طراحان آمريكايي پس از آنكه مقامات برزيلي هفته گذشته در نظر داشتند كه Embraer را به يك شركت تابعه تبديل كنند، همانند آنچه كه بوئينگ در استراليا و بريتانيا به كار مي برد، بر اساس منابعي است كه درخواست نامشروع را براي بحث در مورد مذاكرات آزادانه ldquo بوئینگ برای خرید Embraer آمد نه برای مشارکت و یا یک سرمایه گذاری مشترک که ما برای باز کردن اما برای کنترل شرکت است این ردکو رد کرد گفت یکی از منابع یک مقام دولتی ldquo این است که بوئینگ برای بازگشت با یک جدید پیشنهادی راننده بوئینگ پیشنهاد می شود با Embraer رانندگی کند Ive آن را یکی از پیشرو در بازار 70 تا 130 صندلی و رقابت سخت تر برای برنامه CSeries طراحی شده توسط کانادا Rsquo S Bombardier وارز BBDb TO و توسط رقیب اروپایی ایرباس SE AIR PA از سال گذشته اجرا می شود از آنجا که اخبار ماه گذشته را شکست که آن را در مذاکرات با سهام Boeing Embraer سهام در نیویورک 22 درصد افزایش یافته است که 51 درصد از سهام آن ذکر شده است که سرمایه گذاری بازار خود را به 4،6 میلیارد پیشنهاد بوئینگ می دهد شرکت با 5 میلیارد تا 6 میلیارد نفر از افرادی که با آن آشنا هستند مذاکرات گفت که نیویورک سهام Embraer ERJ N را ذکر کرده است که در بازار بعد از ظهر 6/6 درصد کاهش یافته است پس از آنکه گزارش رویتر گزارش می شود که به میزان 0/5 درصد برسد، برنامه ریزی بوئینگ به برداشتن نگرانی ها در برازیلیا مبنی بر اینکه واشنگتن نهایتا در مورد برنامه های دفاع برزیل و استفاده از فن آوری های توسعه یافته در کشور از جمله سیستم های کنترل ماهواره ای و ترافیکی هوایی دولت برزیل دارای سهم طلای سفید اوباما در امبرر قدرت خود را در قبال تصمیمات استراتژیک مربوط به برنامه های نظامی و هر گونه تغییری در نفوذ کنترل آن، وتو می کند. بوئینگ مایل است که سهم طلای دولتی را در Embraer حفظ کند. افرادی که با این موضوع آشنا هستند، گفتند که ممکن است به نفع حمایت نباشد Embraer و Boeing در مورد موضوع به نمایش گذاشتند Slideshow 3 Images نمایندگان وزارت دفاع که هماهنگی مذاکرات با دولت را انجام ندادند بلافاصله به درخواست های اظهار نظر پاسخ مقاومت هوایی داد مقامات وزارت دارایی و بانک توسعه BNDES که دارای 5 درصد از برنامه ریزان از این معامله حمایت کرده اند، اما مقامات نظامی با توجه به منابع به مراتب بیشتر تردید دارند. BNDES نظرات خود را کاهش داده و وزارتخانه به درخواست نظری پاسخ نگرفته است. نیروی هوایی منبع اصلی مقاومت است. وی گفت: یک کمک به رئیس جمهور میشل ارتش مخالف هر گونه تقسیم Embraer rdquo آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرده است که نیروهای دریایی آمریکا، یک شرکت استراتژیک برای حاکمیت ملی خود را پایهریزی کرده است، بنابراین باید مشارکت احتمالی با بوئینگ نیز مورد بررسی قرار گیرد. دیدگاه rdquo قوماندان نیروی هوایی Lt Brig Nivaldo Luiz Rossato در هفته گذشته در برازیلیا در دیدار با مدیران ارشد بوئینگ از جمله افسر ارشد مالی گرگ اسمیت که با برزیل ارتباطی ویژه ای با برزیل نداشت، Force در دهه 1960 به عنوان بخشی از فشار دولت برای ایجاد یک صنعت حمل و نقل هوایی داخلی به ساخت آن در دهه 1960 تبدیل شد. برنامه ریزان در سال 1994 به سرمایه خصوصی باز گردید و در سال 2006 به طور کامل در خصوص خصوصی سازی شدند، اما هنوز هم با نیروی هوایی که اکنون در حال تامین مالی توسعه است هواپیمای KC 390 هواپیمایی بوئینگ که قراردادی مشترک و خدماتی را در مورد KC به وجود آورد 390 به مقامات برجسته شده است که یک اتصال به کمک به فروش محصولات دفاعی Embraer rsquo در جهان می تواند کمک کند و یک برنامه فضایی پرجمعیت در برزیل را تقویت کند. اما مقامات دولتی بوئینگ را به سوی یک سرمایه گذاری مشترک با Embraer متمرکز می کنند. بوئینگ اخراج شده است زیرا انعطاف پذیری درازمدت را محدود می کند با توجه به دو نفر که با مذاکرات آشنایی ندارند نه دولت و نه شرکت ها نمی خواهند به طور کامل از عملیات تجاری یا دفاعی Embraer rsquo استفاده کنند، با توجه به ادغام تکنولوژی و منابع مهندسی آنها منابع گفتند با یک انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری در برزیل بوجود می آید و خطوط هوایی تاخیر سفارشات را تا زمانی که شکل صنعت را روشن می کند، از طرف دیگر مذاکرات مشتاق قطعنامه هستند. مقامات دولتی همچنان مشتاق هستند که با فشار دادن دستان خود، ما را تشویق کنند تا بوئینگ به توافق برسد. یک سرمایه گذاری مشترک، زیرا آنها توسط تضعیف شده اند ایرباس بمباردیر گفت: رسمی آشنا با مذاکرات ldquo آنها هیچ شریک احتمالی را ندارند و نیازمند یک تصحیح سریع هستند گزارشگری توسط براد هاینس و آنتونی بوادل گزارش های اضافی توسط ریکاردو بریتو و جیک اسپرینگ در حال ویرایش توسط کریستین پلوم و سوزان توماس در حال حاضر استانداردهای تامسون رویترز اصول اعتماد