منحصر به فرد: بوئینگ مایل به حفظ سهم طلایی برزیل در قرارداد Embraer است

تاریخ: 1/18/2018 8:11:25 PM +00:00

اخبار جهان

ترجمه شده توسط سایت خبری تلکسیران - جهان

اخبار سیاسی

برزیله رویترز شرکت بوئینگ بنیاد ناتو در حال تلاش برای غلبه بر اعتراضات نظامی ارتش برزیل به پیشنهاد پیشنهادی خود با Embraer SA EMBR3 SA با گزینه هایی است که حقوق وتو حقوقی را در اختیار دولت قرار می دهد و برای برنامه های دفاع خود از برنامه های دفاع حمایت می کند. به گزارش خبرگزاري رويترز، طراحان آمريكايي پس از آنكه مقامات برزيلي هفته گذشته در نظر داشتند كه Embraer را به يك شركت تابعه تبديل كنند، همانند آنچه كه بوئينگ در استراليا و بريتانيا به كار مي گيرد، بر اساس منابعي است كه درخواست نامشروع را براي مذاكره در مورد مذاكرات آزادانه ldquo بوئینگ برای خرید Embraer آمد نه برای مشارکت و یا یک سرمایه گذاری مشترک که ما باز است، اما برای کنترل از شرکت این بود رد یکی از منابع یک مقام دولتی گفت: ldquo این است که بوئینگ برای بازگشت با یک جدید پیشنهاد ردکوه ای که بوئینگ پیشنهاد می کند با Embraer در نظر گرفته شده است. آن را به عنوان سهم مهمی از 70 تا 130 صندلی بازار و ایجاد رقابت سخت تر برای برنامه CSeries طراحی شده توسط کانادا Rsquo S Bombardier وارز BBDb TO و توسط رقیب اروپایی ایرباس SE AIR PA از سال گذشته اجرا می شود از آنجا که اخبار ماه گذشته را شکست که آن را در مذاکرات با سهام Boeing Embraer سهام در نیویورک 22 درصد افزایش یافته است که 51 درصد از سهام آن ذکر شده است که سرمایه گذاری بازار خود را به 4،6 میلیارد پیشنهاد بوئینگ می دهد شرکت با 5 میلیارد تا 6 میلیارد نفر از افرادی که با آن آشنا هستند مذاکرات گفت، با این حال، برنامه ریزی بئینگ در نگرانی هایی در برازیلیا مبنی بر اینکه واشنگتن در مورد برنامه های دفاعی برزیل و استفاده از تکنولوژی های توسعه یافته در کشور از جمله سیستم های کنترل و کنترل ترافیک ماهواره ای و هوایی کنترل خواهد کرد، حکایت دارد. دولت برزیل دارای سهم طلای سفید در Embraer بوئینگ مایل است که قدرت را به تصمیمات استراتژیک مربوط به برنامه های نظامی و هر تغییری در کنترل آن برساند برای حفظ سهم طلایی دولتی در امبره، افرادی که این موضوع را می دانند، گفتند اما ممکن است برای برنده شدن در این زمینه کافی نباشد. امبرر گفت که در مورد موضوع و نمایندگان برای بوئینگ و وزارت دفاع که هماهنگی مذاکرات با دولت را انجام نمی دهد بلافاصله به درخواست های اظهار نظر پاسخ مقاومت نیروی هوایی مقامات وزارت دارایی و بانک توسعه BNDES که دارای 5 درصد از برنامه ریزان هستند، از این معامله پشتیبانی می کنند اما مقامات نظامی با توجه به منابع بسیار تردید دارند. BNDES نظرات خود را کاهش داده و وزارت دفاع پاسخ نداده است. نیروی هوایی منبع اصلی مقاومت است و به یک مشاور کمک می کند تا رئیس جمهور میشل تمر، ارتش مخالف هر گونه تقسیم امبراورد. او گفت که Jungmann هنوز در مورد یک معامله بوئینگ به رییس جمهور توصیه نمی کند. اظهار داشت: نیروی هوایی اعلام کرد که امبرا را یک شرکت استراتژیک می داند که برای ما مهم است مسئولیت بنیادین به طوری که همکاری احتمالی با بوئینگ باید از این دیدگاه مورد مطالعه قرار گیرد. فرمانده نیروی هوایی Lt Brig Nivaldo Luiz Rossato در هفته گذشته در برازیلیا در دیدار با مدیران ارشد بوئینگ از جمله مدیر ارشد مالی گرگ اسمیت که با شکست مواجه شد نیروی هوایی برزیل در سال 1960 به عنوان بخشی از فشار دولت برای ایجاد یک صنعت حمل و نقل داخلی به کار گرفته شد. نیروی هوایی در سال 1994 به سرمایه خصوصی باز شد و در سال 2006 به طور کامل خصوصی شد. اما آن را همچنان با نیروی هوایی که در حال حاضر تامین مالی توسعه هواپیمای نظامی KC 390 را تأمین می کند، همکاری می کند که قرارداد فروش و خدمات مشترک را در مورد KC 390 به مقامات رسانده است، که به این ترتیب می تواند به فروش محصولات دفاعی امبرار در جهان کمک کند و یکی از این افراد گفت: «هنوز مقامات دولتی هنوز در حال ایستادگی هستند بوئینگ به سمت یک سرمایه گذاری مشترک باریک تر با Embraer تمرکز کرده است بر هواپیمایی تجاری چشم انداز است که بوئینگ آن را بر اساس دو نفر آشنا با مذاکرات تبدیل کرده است نه دولت و نه شرکت ها می خواهند به طور کامل از عملیات تجاری یا دفاع از Embraer rcvo با توجه به ادغام فن آوری های خود و منابع مهندسی، منابع گفت: با انتخابات ریاست جمهوری که در سال جاری در برزیل بوجود می آیند و شرکت های هواپیمایی را به تأخیر اندازند تا زمانی که شکل صنعت مشخص شود، هر دو طرف مذاکرات مشتاق قطعنامه هستند با این حال مقامات دولتی به دنبال فشار هستند دست خود را به خوبی می دانیم ما فکر می کنیم که بوئینگ به توافق برساختن مشارکت یا سرمایه گذاری مشترک پایان خواهد داد زیرا آنها توسط قرارداد بمباردی ایرباس تضعیف شده است. این مقام رسمی با مذاکرات آشنا است. آنها هیچ شریک دیگری ندارند و نیازمند یک راه حل سریع هستند. براد هاس و آنتونی بوادل گزارش های اضافی توسط ریکاردو بریتو و جیک در حال ویرایش Spring توسط Christian Plumb و Susan ThomasOur Standards The Thomson Reuters Trust Principles